کد آهنگ

پایان نظرسنجی شماره(1) :: EQ son

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

این وبلاگ برای آقا پسرا و دخترخانم های باهوش کشور ساخته شده..پس اگه فکر میکنی باهوشی حتما به مطالب ی سری بزن!!!!!!!!

چي گفتيد ؛ چي گفتيم

به نام خدا


                نظر سنجی شماره (1) به پایان رسید...........همانطور که پیش بینی میشد

                   

               کریستیانو رونالدو(بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان)

 

از نظر شما به عنوان باهوش ترین بازیکن انتخاب شد............همانطور که قول داده بودم ی کلیپ بسیار زیبا از سلطان براتون گذاشتم.......... 

فقط میدونم با خودتون فک میکنید که من چون خودم دوس داشتم رونالدو برنده بشه حتما ی کارایی کردم..........ولی باید بهتون عرض کنم که من حتی یک رای هم در این نظر سنجی ندادم تا نظر شما رو پرسیده باشم..............همین.........

کلیپ کریس رونالدو

ccm

نظرات  (۴)

من همین الان رفتم تو نتایجشدیدم هر دم تاشون 9 تا رای اوردند پیشاپیش باخت مقابل بارسا رو هم تسلیت می گم
فقط مسی چهار شنه روز بدی برای رئالی ها خواهد بود

اصلا از اول نباید نظر سنجی میذاشتی  معلومه کیه  جواب این نظر سنجی رو هم پهار شنبه تو زمین میدیم

 

من تازه این نظرسنجی رو دیدم.....اما می خوام بگم شاید رونالدو هوش بالایی داشته باشه اما نمی تونه به هوشی که مسی داره برسه......با نظرسنجی هم نمیشه کسی رو باهوش کرد

پاسخ:
هرکس نظر خاص خودشو داره..............شما هم اگه نظری داشتی در نظر سنجی شرکت میکردید و به بازیکن مورد نظرتون رای میدادید.........در ضمن اینم قبول دارم که با ی نظرسنجی نمیشه کسیو باهوش کرد ولیلااقل میشه نظر بقیه رو پرسید............ممنون از نظرتون.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی