کد آهنگ

کاری که افراد به برای رسیدن به موفقیت انجام میدهند....... :: EQ son

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

این وبلاگ برای آقا پسرا و دخترخانم های باهوش کشور ساخته شده..پس اگه فکر میکنی باهوشی حتما به مطالب ی سری بزن!!!!!!!!

چي گفتيد ؛ چي گفتيم
1. بهانه نیاورده‌اند.

همه‌ی ما دو صدا داریم. یک صدایی که به شما می‌گوید سخت تلاش کنیم، روی کار کنونی‌مان تمرکزکنیم و قبل از این‌که به سراغ کار بعدی برویم اول این را تمام کنیم. یک صدای دیگر هم داریم که به ما می‌گوید دست کشیده، استراحت کنیم، تلویزیون نگاه کنیم یا در اینترنت بچرخیم. به بهانه‌های‌تان گوش دهید. درک کنید که چرا این بهانه‌ها را دارید و بعد فکر کنید که چه‌طور می‌توانید از آن‌ها در جهت خوب استفاده کنید.

2. فقط به آن‌ها مربوط نبوده است.

موفقیت افرادی که واقعاً در زندگی خود موفق بوده‌اند به این دلیل بوده است که نه فقط در زندگی خود بلکه در زندگی دیگران هم ایجاد تغییر کرده‌اند. اگر چیزی که به شما انگیزه می‌دهد چیزی بزرگ‌تر از رسیدن به مقصد و هدفتان باشد مطمئناً سخت‌تر، طولانی‌تر و بیش‌تر تلاش خواهید کرد.

3. سحرخیزی و دیرخوابی

کسانی که در زندگی خود به موفقیت دست یافته‌اند برای آن زحمت کشیده‌اند. این ممکن است به قیمت از دست دادن بقیه‌ی قسمت‌های زندگی‌شان مثل خانوداه یا زندگی اجتماعی‌شان تمام شده باشد؛ اما مأموریت آن الزامی بوده است و تا زمانی که به آن دست پیدا نکرده‌اند بقیه‌ی چیزها برای‌شان بی‌اهمیت می‌شود. مطمئناً سخت‌کوشی هیچ جایگزین دیگری ندارد.

4. بهترین وسیله

انرژی وسیله‌ای بسیار وسیع است که معمولاً در مورد آن صحبت نمی‌شود. از انرژی به شکل سوخت و برق همه جا صحبت می‌شود اما منظور ما سطح انرژی انسان‌هاست. واقعیت این است که هر چه انرژی بیش‌تری داشته باشیم، تمرکز برای‌مان ساده‌تر خواهد شد و کیفیت کارمان بالاتر خواهد رفت.

5. اصول

چرچیل اصولی برای خود داشت. تفاوت او با بقیه‌ی آدم‌ها این است که او به هر قیمتی که شده به اصول خود پایبند می‌ماند. شما چه اصول و قوانینی برای خود دارید؟ هر کسی باید اصولی برای خود داشته باشد و طبق آن‌ها زندگی کند. برای خود قوانینی طراحی کنید که شما را در زمان‌های سخت هدایت کنند. این قوانین به هیچ قیمتی نباید تغییر کند.

6. تردید، اما ایمانی ناگسستنی

همه‌ی ما زمان‌هایی درگیر تردید می‌شویم. حتی بهترین ما شک می‌کنیم که به آرزوی‌مان می‌رسیم یا نه. چیزی که افراد موفق را از کسانی که هیچ‌وقت به قدرت واقعی خود نرسیدند متمایز می‌کند داشتن ایمانی ناگسستنی به این حقیقت است که کاری که می‌کنند درست است. شما هم می‌توانید لحظات تردید خود را داشته باشید؛ چون انسان هستید؛ اما نباید بگذارید تردید بر شما غلبه کند. باید بگذارید تردید به شما انگیزه دهد که ثابت کنید خوش‌بینی‌تان درست بوده است.

8. یک دلیل

بسیاری از دستاوردهای دنیا توسط مردان و زنانی صورت گرفته که امنیت نداشته و چیزی برای ثابت کردن به دیگران داشته‌اند و می‌خواسته‌اند از وضعیت کنونی خود ارتقا یافته و بالاتر روند. شما هم باید چرای خودتان را پیدا کنید. باید وقتی بقیه در خواب‌اند کار کنید، زندگی امن خود را به خطر بیندازید و آن‌قدر پیش بروید که به مقصدتان برسید.

8. زمانی تحمل کردند که بقیه ناامید شده بودند.

کسی که دست از دنبال کردن آرزوی خودش کشیده چه‌طور می‌تواند بداند که برای رسیدن به موفقیت چه مقدار زمان نیاز داشته است؟ مطمئناً هیچ‌کس چنین توانایی ندارد. ممکن است فردا باشد، ممکن است ده سال دیگر. آن‌چه افراد موفق را از دیگران جدا می‌کند این واقعیت است که آن‌ها هیچ‌گاه دست از آرزوی‌شان نمی‌کشند. برای آن‌ها ناامیدی یک انتخاب نیست. فقط زمانی متوقف می‌شوند که به مقصدشان رسیده باشند. حتی در آن زمان هم یک مأموریت جدید برای خود ترتیب می‌دهند. هیچ‌کس نمی‌داند کی به موفقیت می‌رسد. با ناامید شدن و صرف‌نظر از ادامه‌ی راه، شکست‌تان را تضمین نکنید. می‌توانید خودتان را سازگار کنید، تغییر دهید یا تکمیل شوید اما هیچ‌وقت ناامید نشوید.

9. مردم بزرگ به طور خستگی‌ناپذیری هنر و صنعت آن‌ها را بررسی کردند.

اگر به دنبال موفقیت هستید باید در زمینه‌ی کارتان مطالعه داشته باشید و آن را به طور کامل بررسی کنید.

10. خطر کردن

اگر خطر نکنید، هیچ پاداشی در انتظارتان نخواهد بود. آن‌هایی که به موفقیت واقعی دست پیدا کرده‌اند بیش‌تر از دیگران خطر کرده‌اند. میلیاردها نفر در طول تاریخ بوده‌اند که توانایی رسیدن به موفقیت را داشته‌اند، چه هوش بوده یا استعدادشان، در هر حال این توانایی را داشته‌اند. چیزی که نداشته‌اند شجاعت لازم برای خطر کردن زندگی‌شان بوده است. هم‌چنین اخلاق کاری لازم برای شناختن استعدادشان را هم نداشته‌اند.

«بدترین تراژدی زندگی یک استعداد هدررفته است.»

ccm

نظرات  (۱)

خیلی خوب بود....خسته نباشید
پاسخ:
میسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی