کد آهنگ

خدا فظی برا ی مدت نسبتا طولانی!!!!!! :: EQ son

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

این وبلاگ برای آقا پسرا و دخترخانم های باهوش کشور ساخته شده..پس اگه فکر میکنی باهوشی حتما به مطالب ی سری بزن!!!!!!!!

چي گفتيد ؛ چي گفتيم

به نام خدا

109 روز گذشت.....

راستش 109 رو انتخاب کردم برا خدافظی به خاطر اینکه این عدد ی کم خاصه والبته همه اونایی که تو مدرسه بنده  هستن موضوع رو میدونن..

بزارید اول از همه  از اونایی که میومدن تو این وبلاگ و استفاده میکردن از مطالبش و البته نظر میزاشتن......از همه ی اونایی که روحیه 

میدادن با حرفاشون ،از اونایی که انتقاد میکردن،از اونایی که لینک کردن این سایتو،از اونایی که ی مدت تو این وبلاگ نویسنده بودن و

 بعد به خاطر ی سری دلایل مارو تنها گذاشتن ولی همیشه سعی در کمک به بنده رو داشتن، از اونایی که کلا هیچ کاری نکردن و این 

مطلب اولین مطلبیه که می بینن..... تشکر کنم......خب،راستش قبلا اگه در قسمت درباره من میخوندید فهمیدید که من قرار نبود زیاد 

باهاتون باشم و فقط خواستم ی وبلاگ ساخته باشم تا بتونم ی تجربه ای کسب کرده باشم،و البته ی کم اطلاعاتتون رو بالا 

ببرم..\خب دیگه چفد من حرف زدم حتما خسته شدید....این وبلاگ تا ی هفته ی دیگه 

وجود خارجی داره تا بتونید نظرای آخرتتون رو بهم بگید،بعد ی هفته دیگه حذف میشه.......

دوستون دارم

قربان شما

ccm


ccm

نظرات  (۵)

۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۳۷ محمد امین بختیاری
وبلاگت واقعا عالی بود
پاسخ:
میسی......
اخه چرا
پاسخ:
نوشتم فک کنم.....
خب بده به یکی دیگه وبلاگو ادامه بده
پاسخ:
اگه کسی داوطلبه خب بگه من که از خدامه...........
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۰۹ علی اسداله زاده
خیلی خب .......................خوب بود ................اما خب هیچی............برو به سلامت.............
ممنون از زحماتتون(امیدوارم من جزو هیچ کدوم از افرادی که گفتید نبوده باشم).........
پاسخ:
میسی......همین که به این وبلاگ سر میزدی و نظرمیزاشتی و بهم انگیزه دادی خودش کلیه.......پس جای تشکر داره........بازم تشکر.....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی