کد آهنگ

هدف یا آرزو؟؟؟؟ :: EQ son

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

این وبلاگ برای آقا پسرا و دخترخانم های باهوش کشور ساخته شده..پس اگه فکر میکنی باهوشی حتما به مطالب ی سری بزن!!!!!!!!

چي گفتيد ؛ چي گفتيم
سلام بچه‌ها! تا حالا داستان مرد خیالباف را شنیدید؟

همان آدم تنبلی که مردم هر روز بابت کار کمی که انجام می‌داد یک کاسه‌ی روغن به او می‌دادند و مرد خیالباف در رؤیای خودش می‌دید که روزها و شب‌ها این روغن‌ها را جمع کرده و با فروش آن‌ها پولدار شده است؛ ولی روزی که باز هم شروع به رؤیاپردازی کرده بود، در یک چشم به زدن با یک غفلت کوزه‌ی روغن را می‌شکند و تمام رؤیاهاش نقش بر آب می‌شود.

«من آرزو دارم که روزی...»، «من می‌خواهم که روزی...»! به نظرتان فرق بین این دو جمله چیست؟

خیلی از آدم‌ها در خیال خودشان مدام به این فکر می‌کنند که آدم موفقی می‌شوند و تمام اطرافیان به آن‌ها افتخار می‌کنند ولی همین افراد در دنیای واقعی نیستند و کوچک‌ترین تلاشی برای رسیدن به این خواسته‌ها انجام نمی‌دهند.

آدم‌های اطراف ما چند دسته‌اند: عده‌ی که شب و روز در تلاش‌اند تا هر طور شده به موفقیت و هدفشان برسند. عده‌ای دیگر موفقیت را فقط در خیال خود می‌بینند و دسته‌ی دیگر اصلاً زحمت نمی‌کشند حتی برای رسیدن به موفقیت‌های خود فکر و خیالبافی کنند. کلاً این آدم‌ها فارغ از همه چیز هستند.

شما جزء کدام دسته هستید؟ شما آرزو دارید یا هدف؟ بین آرزو و هدف تفاوت و فاصله‌ی زیادی وجود دارد. شما برای رسیدن به اهداف خود باید قدم بردارید. کسانی که تنها در ذهن خود به موفقیت می‌رسند افرادی هستند که از شکست هراس دارند؛ به همین دلیل اصلاً تلاش نمی‌کنند و خلاف این قضیه در افراد موفقی  وجود دارد که اصلاً از شکست هراس ندارند بلکه در صورت شکست خوشحال هم می‌شوند؛ چون یکی از راه‌هایی را که به شکست می‌رسد پیدا کرده‌اند.

از روبه‌رو شدن با قفل نترسید و مطمئن باشید برای هر قفلی یک کلید هم ساخته شده است. فقط کافی است کمی اراده و همت به خرج دهید که قفل بسته را باز کنید. یک نفس عمیق بکشید و گام بعدی را محکم بردارید و بدانید لیاقت رسیدن به خواسته‌های‌تان را دارید.

 

ccm

نظرات  (۱)

لینک شما در آدرس
http://unit-sardroud.blog.ir/page/linkestan
ثبت شد شما هم در صورت صلاحدید و لیاقت داشتن وب ما ما را با نام گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد لینک فرمائید متشکریم امینی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی