کد آهنگ

همه نکاتی که والدین می بایست درباره تست هوش بدانند(3) :: EQ son

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

...........I hope you will have a good time in this weblog

EQ son

این وبلاگ برای آقا پسرا و دخترخانم های باهوش کشور ساخته شده..پس اگه فکر میکنی باهوشی حتما به مطالب ی سری بزن!!!!!!!!

چي گفتيد ؛ چي گفتيم

قسمت سوم: چه سنی برای برگزاری تست  هوش مناسب است؟

بسیاری از والدین فکر می‌کنند که کودکشان باهوش است. اگر شما هم این ذهنیت را راجع به کودکتان دارید، شاید واقعاً درست فکر می‌کنید. دکتر اولشوزکی کوبیلیوس معتقد است که والدین بهترین افراد برای شناسایی کودکان مستعد و باهوش خود هستند. دکتر رزونیا کالاگر، روان‌شناس و رئیس انجمن نیازسنجی‌های ذهنی استعدادهای درخشان، بر این باور است که بهترین زمان برای برگزاری تست هوش، زمانی است که کودک در حدود سنی پیش از دبستان باشد.

علاوه بر تست، نیاز است که کودکِ خود را توسط آموزگارانش مورد ارزیابی قرار دهید. این ارزیابی بسیار فراتر از تست IQ به شما نکاتی را در مورد کودکتان بیان می‌کند. حتماً از آزمونگر پیرامون توانایی یا ضعف فرزندتان سؤال کنید. بنا به تشخیص آزمونگر، ممکن است لازم باشد کودکتان در کلاس‌های سطح بالاتری نسبت به هم‌سالانش ثبت نام شود.

دکتر سیلورمن برگزاری تست‌های هوش را برای کودکان بالاتر از 9 سال توصیه نمی‌کند؛ زیرا کودکان بالاتر از 9 سال ممکن است تحت تأثیر آزمون قرار بگیرند و نتوانند به طور کامل توانایی‌های خود را نشان دهند. بهترین راه برای ارزیابی کودکان بالاتر از 9 سال این است که تست‌های هوش تصویری را در اختیار آن‌‌‌ها قرار دهیم. البته این پایان راه نیست. والدین می‌توانند پس از پایان هر دوره‌ی تحصیلی، چنان‌چه فکر می‌کنند فرزندشان در برخی درس‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است، او را برای شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس استعدادهای درخشان آماده کنند.

ccm

نظرات  (۱)

۳۰ بهمن ۹۲ ، ۱۹:۵۳ میرابراهیمی

به به عجب وبلاگ توپ و باحالی داری $HAJ

پاسخ:
ممنون ولی هنوز انقدر که تو میگی خوب نیس....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی